Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 bucuk yaşında 11 aylıkken emmeye başladı 2 aylıkken mme redsi olmuştu çabalarımla 11 aylık da emmeye başladı 9 ay sağarak verdm sütümü şuan memeden kesmek istiyorum kademeli olarak kestim aslında Gündüz ve gece sadece uyurken emiyor bide sabah uyanınca ama uykuya meme ile daldığı için ne yapcam nasıl yapcam hiç bilmiyorum yardımcı olır musunz bu arada tiksindirici şekilde istemiyorum