Rosettae Tecrübeli ve kullanıp faydasını gören annelerimden yardım istiyorum Her şeyi denedim bi bu ikisi kaldı Hangisi daha çok fayda sağlar da mamayı bırakırım(Her öğün 3 saatte bir mama veriyorum) Solgar mı mayya mı almalıyım
Oldugugibibiri Rosettae hiçbiri. Bestlak damla candır arkadaşım ben de çok para bayıldım bir tek bestlak işimi gördü
Eczmery Rosettae en iyi süt arttırıcı şey emzirmek ve bol su içmek. Bir de uyku. Diğerleri de fayda sağlar ama bu üçü asıl arttıran şeyler. Emzirdikçe süt geliyor. Bol bol memeye koyun, ten teması yapın
Eczmery Rosettae zaten ilk günler süt çok az geliyor. “kolostrum” deniyor bu süte. Sütünüz vardır inşallah. Bebek çektikçe gelir. Hiçbir süt sağma makinesi bebek kadar güçlü çekmez sütü. Bazen süt sağma makinesiyle çok az süt gelirken bebek gayet güzel süt çekiyor