2 aylık bebeğimin burnu tıkalı hapşırmaya da başladı serum fizyolojik kullanıyorum sonrasında hapşırıyo biraz açılğyo burnu ama tam verimli olmuyo aspiratörü kullanmaktn korkuyorum ilk bebeğim olduğu için çok tecrübesizim, burnu açmanın kolay bi yolu yok mu???