ben gece beslenmesini kestim yaklaşık 2 hafta olacak. sık sık uyanıyorsa kesinlikle kesmenizi öneririm. önceden 15 dakika da bir uyanırdı şimdi şükür düzeldi. gece 20 kere uyanmasından 1-2 ye düşmesine şükür ediyorsun. alışma süreci çok zor oluyor ama oluyor. cidden aşırı sabır gerekecek ama, bıraktırın. sürekli deliksiz uyumasını bekleyemeyiz bazen biz bile uyuyamayız, soğuktan uyanır sıcaktan uyanır ağrısı olur vs vs ama genel olarak kesinlikle düzelmeler oluyor.