Merhabalar 4.5 aylığız .bebeğim iki aydır 300 -350 gr alıyor en çok .az besleniyor .Sütüm de azaldı haliyle .mama denedim ama kesinlikle almadı .acaba ek gıdaya yavaştan geçsem erken mi sizce ? Sütümü arttırmak için her şeyi yiyorum aslınds ama çok kilo almak da istemiyorum artık .cok yemeden nasıl arttırabilirim ?başka nasıl artar bilmiyorum 😟ne yapacağım çok üzgünüm.🥺bebeğimin az beslenmesi beni çok üzüyor