Dün 3 aylık oğlum rotavirüs aşısı oldu. Aşı olduktan sonra vücudunda alerji gibi kırmızı döküntüler çıktı. Bu döküntüler dün göbeğinde varken bugün boyun ve kasık bölgesine kadar ulaşmış. Aşının yan etkisi olabilir mi? Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu hiç?