MinnakvLiva 8:00 den 12:00 ye kadar haftanın 5 günü öğleden sonrada özel eğitime gidicek 3 gün onun saatleride 2 gün 14:00, bir gün 13:00, haftada 3 saat, kreşe neler sormalıyım sizce hangi detaylara dikkat etmeliyim tecrübeli anneler
Balim61 MinnakvLiva ayni gun 2 farkli yere gitmesi yormazmi cocugunuzu mecburi degilse tabi?Özel egitim ne icin?
Laden MinnakvLiva benim için bir kurumda pedagog olması çok önemli bunu sorardım kesinlikle. Kamera var mı? Kuzucukların resimlerini atıyorlar mı? (Bana atmalarını isterim) Yapılan etkinliklerden birkaç örnek görmek isterdim. Kafama oturması açısından. Parkı bahçesi var mı? Aklıma bunlar geldi şimdilik☺️
DemetF MinnakvLiva daha cok kucukmus 3 yasindan once kres onermiyolar o kadar anneden ayri kalmasi dogru degil diyorlar
Ipeksu MinnakvLiva hemen bir eğitimci ve ikimizin her yorumda olmamızın kankileştoluğuyla yazıyorum. Mutlaka yemek listesi sormalısın bebişkonun yediği menülere uygun mudur? Kaç öğrenci olacak, fotoğraf atıyorlar mı velilere , bezleniyorsa altını ablalar mı açacak yardımcı öğretmenler mi , Pdr’ci var mı benim için en önemli etkenler❤️ Başka merak ettiğin ne varsa okul öncesiyle ilgili sorabilirsin
123890 MinnakvLiva kızınız ya da sizin için kötü bir şey söylememiş ki neden art niyetli anlayıp öyle tepki verdiniz. Çalışıyorum ya da erkenden sosyalleşsin istiyorum veyahut okudum araştırdım sakınca olmadığını gördüm ve bu kararı aldım diyebilirdiniz. Sizi önemsemiş ve postunuza cevap vermiş. Ha sorunuza gelecek olursak benim ilk kontrol edeceğim şey temizlik ve çalışanları olurdu. Stajyer var mı ya da çalışanlar ne zamandır çalışıyor. Rabbim çocuğunuza şifalar versin inşallah
DemetF MinnakvLiva zoruna mi gitti ben ilgilendirdigi icin soylemedim tabi ki ilgilendirmez bilgi verdim sadece sabahtan oglene kadar bi kres ogleden sonra baska bi egitim daha 2 yasinda bi bebe soylemek istedim sadce
DemetF 123890 yani kotu niyetle soylemedim tabi ki daha bi kac gun once arastirmistim bende ne zaman baslar falan diye o yuzden bilgi vermek icin soyledim sadce
MinnakvLiva 123890 neden art niyetli anlayıp öyle tepki verdiniz. Çalışıyorum Başka yorumlarınıda bildiğim için öyle anladım canım 🫶🏻 ayrıca yukarıda yazdım özel eğitime gidiyor diye oradaki öğretmenleri yarım gün kreşe başlamasını önerdi yani özel eğitime gidiyorsa özel bi durumu vardır sonuçta burada çıkıpta vicdan yaptıracağını düşünmesin diye öyle söyledim, teşekkür ederim yazdıklarınızı sordum 15 yıllık çalışan var 3 tane oyun ablalarıda var dil gelişimi için gönderiyorum bende inşallah sonuç alırız
MinnakvLiva DemetF tamamda kızım özel eğitime gidiyor oradaki öğretmenleri böyle tavsiye ediyor 30 senelik engelli çocuklara öğretmenlik yapan insanları değilde sizin vicdan yaptırmanızı mı dinlemeliyim
123890 DemetF o an ki ruh hali belki de sizi öyle anlamak istedi. Sizde burayı çok ciddiye alıp canınızı sıkmayın so uçta kimse kimseyi tanımıyor görmüyor ve bilmiyor.dolayısıyla da kalp kuracağını düşünmüyor. Ben ve bi çok kişi sizi anladı bence.
DemetF MinnakvLiva baska ne yorumumu biliyorsunuz ben kimseye burda art niyetli bir sey soylemiyorum ki bende sizi biliyorum burda hakkinizda kotu ne dedim bu zamana kadar yada kime ne yazdim da beni burda art niyetli bellediniz pardon
123890 MinnakvLiva haklısınız tabiki ama o hanım da muhtemelen kreş için öyle demiştir. Başka söyleyene ol ul ben de düşündüm çocuğunuz çocuğumla aynı yaşta. Kızımı göz önüne getirdim ikisi bi arada yorucı olur muydu onun için diye. İster istemez insanın aklına geliyor ama o zaten beni ilgilendirmediği için yazmadım. Rabbim kolaylık versin 🌼 hadi bakalım inşallah herşey gönlünüzce olsun. O minik başarır inanıyorum ben
DemetF MinnakvLiva ya beni dinleyin demedim ki ben niye dinleyeseniz sizin akliniz daha bilir kisiler varmis da zaten ben sadce bildigim biseyi size aktardim bana oyle uygun goruldu bile yazabilirdiniz yada hic bir cvp vermeyedebirdiniz neden sizi taniyorum burda kac kisiye yorum yapiosunuz yada size yorum yapiliyor bu kadar takiliyormuydunuz ki her denilene sadce gecen gun bende arastirdigim biseyi soylemek istedim o kadar
MinnakvLiva DemetF tamam konuyu uzatmayalım post hakkında bilginiz yoksa yorumunuzda yok demektir iyi akşamlar