Elifff11 Kızlar 2 aylık bebeğim 4 gündür kaka yapmıyor normal mi acaba gaz sancısı var ağlıyor sürekli çişli bez sayısı 4-5
Deletedmon_65 Elifff11 poposuna zeytinyağı sürün karnına masaj yapın saat yönünde bebe yağı sürüp bez koyun sıcak tutsun ayaklarını karnına doğru bastırın en etkili olanda yüz üstü yatırmak
Zeyzeyno Elifff11 gayet normal on gün yapmasada korkma annesi bizde öyleydik doktorumuz normal demişti sadece anne sütü alan bebekler için sorun değil ama isterseniz gliserin kansuk fitilin yarısını atabilirsiniz doktorumuz öyle demişti
Rabiakaraa Sadece anne sutu aliyorsa 10 gun bile normal diyorlar benimde basima geldi 8 gun falan yapmadi sonra yapti cokda civikti zaten.