Aselzumra23 Yeni sayılmış süt oda sıcaklığında beklerken bebege veriyorum bazen içmiyor çoğu kalıyor o dolapta saklanır mi kızlar biberonda kalan kısım
Litfenama Aselzumra23 oda sıcaklığında verdiğim de kalan sütü dolaba koyuyorum ben. Sonrada kalanı ısıtıp veriyorum.