Hhjj
Evet bende izlemiştim YouTube’da. Yabancı bir terapistti sürekli çocuk ne yaparsa onu diyodu, evet bebekle oynuyosun, evet boya yapıyorsun diye zaten ama işte çocuğun dilini onunla çözmek o yüzden gönderin derim. 12 yaşının altındaki çocuklarla bu şekilde iletişim kuruyorlar yani çocukların bu tür duyguları ifade etme becerileri gelişmediği için çocuğun ne yapmaya çalıştığını oyunla anlamaya çalışıyorlar.