gokturkhicret55 Kızlar merhaba bebeğim 4 Ay ıkı gunluk dogum yaptıgım zaman kalp kapakçıgında acıklık var 4 ayda getirın bakalım demıslerdı çocuk kardiyol. Randevu alıp gttk kanuni sultan süleyman A götürüyorum bu arada ist küçükçekmece de fakat kapanmamış hala altı ay sonra tekrar cagırdılar basına gelen var mı acaba ☹️çok üzgünüm.. Kapanır mı kapanmasa ne olur doktorlara bırşey soramıyorsun hıc yuzune bıle bkmıyorlar. Bebegım ıcın ne yapabılırım bılmıyorum hıc😕
FeriDeniz gokturkhicret55 merhaba. Yeğenimde vardı. Dört yaşına kadar belli aralıklarla doktora gittiler. Zamanla kapandı. Sizinki de kapanır Allah’ın izniyle.
MuhammedAmine gokturkhicret55 Mehmet Akif Ersoy kalp damar hastalıkları hastanesine götürün Kanuni’den biraz ilerde orası muhteşem bir hastane kalp üzerine zaten
Dildeniz gokturkhicret55 cnm benim kalp kapakçığım hafif açık tabi ailem götürmediği için ben anca 25 yaşında çarpıntıdan dolayı öğrendim çok şükür sağlıklıyım kalple ilgili arada çarpıntım oluyor hepsi bu inş sizde de sıkıntı olmaz sanmıyorum
Nevsevmom gokturkhicret55 halamın en son çocuğununda kalbi delik doğdu zamanla geçer demişler onlar hollandadalardı şimdi büyüdü koca adam oldu valla bişey olmaz dua et bol bol geçmiş olsun canım bu arada
gokturkhicret55 FeriDeniz FeriDeniz nelere dıkkat etmıs ler acaba annenin yapabıleceği bırşey var mı ☹️ Yoksa sadece zaman mı
FeriDeniz gokturkhicret55 hayır dikkat ettiği bir şey yokmuş. Sadece zaman demiş doktor. Büyüdükçe kapanmış.
Dildeniz gokturkhicret55 saolun korkmayın hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle bu doğuştan olan bir sıkıntı ama yaşamı etkileyecek bir durum değil ileri değilse ki sizin ki küçük kapanır
Busra_ugur57 gokturkhicret55 benim kızımın da kalbinde idurum var dediler kardiyolojiye götürdüm kalbinde açıklık var yüzde 90 kapanır küçük denildı 3 ay sonra kontrole çağırdı dua etmekten başka çare yok allahım tüm bebislere şifa versin
Nefes gokturkhicret55 kapanır canım çok fazla bu sorunla doğan bebek var Allahim iznine kapanır merak etme küçük daha
Mira07 Benim 15 yaşına kadar açıktı canım bi sıkıntısı olmadı çok şükür içini ferah tut ayda 1 kez penisilin iğnesi oluyordum sadce giderek ufaldı artık onuda olmuyorum önce 3 ayda bir kontrol oluyordum şimdi 5 seneye çıktı hiç üzülme gayet olan birsey