15 aylık 8500 kilo ye- mi-yorrr delireceğim resmen ek gıdaya başladıığımızdan beri sinir hastası oldum çıktım herşeye sabrım var yemeğe gelince deliriyorum.. çareler çaresiz. doktorda normal zorlama demekki iştahsız diyor ama ben yapamıyorum. iştah için çinko falan kullanan var mı acaba