atesvesu Kızlar sezaryan dogum yaptım 7 aylık bebegım bu hafta fark ettim ki benım göbek deliğinden sıvı geliyor ve içi kızarmış boyle bişey yaşayan var mı? Agrı falan yok bu arada
atesvesu Nazli13 bu aralar bagısıklıgım düştü baya ondan sanırım sureklı rahatsızım yada bebegım sureklı memede ondan vitaminsiz kaldım saglıkocagı bakar mı peki
Nazli13 atesvesu bakarlar tabiki duruma göre dogum doktorunuza yonlendirirler ama anlarlar ne olduğunu
SeninAnnenBirMelektiYavrm atesvesu sağlık ocağı bakar. İçine kulak çubuğuyla zeytinyağı sürebilirsiniz
atesvesu Nazli13 genel cerrah bakıyormuş simdi randevu aldım gideceğim hastaneye umarım ciddi bişey degıldır. Saol bu arada canım cevabın için