Gerçekten içime çok dert olan bir soru sormak istiyorum . Bebeğimi olabildiğince parka götürüp kalabalık ortama akrabalarının yanında tutmaya çalışıyorum ama sorun şu ki hiç kimseyi yabancilamiyor on bir aylık herkesin kucağına gider ve ben ordan gitsem bile bana gelmek istemez arkamdan ağlamaz acaba sosyal yaparak mi hata yaptım sorun nerde