Tugbaf Ben size bir cevap vermek maksadiyla yazmadim ki. Siz doktorunuzun soyledigini yazmissiniz baslik sahibine, ben de sizinkinin yaninda benim doktorumun soyledigi de dursun diye yazdim. Sizin atakla ilgili dusuncenize yorum yapmadim, doktorunuzun atakla ilgili dusuncesinin zaten ayni sey oldugunu belirtmek istedim. Niye kizdiniz anlamadim. Ters bir sey de soylemedim ama alindiysaniz kusura bakmayin. Siz nasil kendi fikrinizi ve doktorunuzun soylediklerini yazdiysaniz ben de onu yapmak istedim sadece. Beyin gelisimi yok demedim bu arada. İleri seviye zihinsel beceriler farkli seyler. Annesine babasina tepki vermesi daha ilkel becerilerken, annesini kullanmaya calisma veya yalandan aglama gibi seyler cok daha karmasik zihinsel surecler gerektiriyor. 6 aya kadar henuz bu kadar karmasik becerileri olmayacagini soyledi doktorum, ben de bunu aktarmak istedim. Kim hangi doktoru, hangi fikri begenirse o sekilde devam eder zaten.