1568888 bizimde o dediginiz gunlerde başladı. Alerjik egzema denildi. Kızarıklık yüzünde oluşuyordu özellikle duştan sonra. Ve bacağında küçük bir yerde. Başka bir yerinde yoktu. Test yapılınca yumurtaya alerjisi çıktı biraz. Yumurtayi kestim yemeyi. Yüzü ve bacağı için mecbur kortizonlu bir krem kullandık doktor önerisiyle. Sürdükçe geçiyordu. Surmeyince yeniden çıkıyordu. Hiç geçeceğine inancim yoktu. 5 aylık olunca bir gün birdenbire geçti hiç çıkmadı. Şuan 6 aylık. Yumurta da yiyorum her şeyi yiyorum çıkmıyor. Egzema tamamen kayboldu. Ek gıdaya geçtik yediklerinden şimdiye kadar alerji yapan olmadi. Sadece neye dikkat ettiniz derseniz, yumuşatıcı kullaniyordum başlarda kıyafetleri için. Onu hemen kullanmayı kestim.