Gizemlina26 Kızlar bebeğimin genel durumu iyi olsa da emmesi hiç yok. Ne mama ne biberon ne beni emiyo acıkmıyor da anlamadım ya. Kilosu da az. Şaştım.. Başka var mı benden acaba ?
Zyneepemree Gizemlina26 benimki 1 yaşına gircek gün içinde toplasam 20 dakika emmiyor üstelik ek gıda da yok bi kaç kaşık zorla yediriyorum diceklerim bu kadar 😑
kirmizibalikgolde Zyneepemree benim kızım 1 yaşına yeni girdi ağzına lokma sürmüyor. Bugün doktora yazdım iştah açıcı surup başlıca akşama. Onladar kötü durumdayız. Kac kilo bebeniz. Benim kj 6 aydır kilo almıyor
Zyneepemree kirmizibalikgolde bize sipraktin şurup vermişti doktorumuz ben pek kullanmadım uyku yapıyodu işte sabah bulamaç tarzı öğlen çorba akşamda kaşık maması yiyor ama dediğim gibi bi kaç kaşık sadece . 9 kilo falandı en son
kirmizibalikgolde Zyneepemree akşam kaşık mama yememeli iste 1 yaşına gelmiş . Benim kızda öyle yemiyor yemek . Bizde pek uyku yapmadı çok şükür. İlk gün iyi gidiyor
Zyneepemree kirmizibalikgolde kaşık mama vermesem hep aç . Mesela pilav veriyorum dilinin ucuyla bakıyor sonra tükürmeye başlıyor
kirmizibalikgolde Zyneepemree bizimkide pilav yemiyor direk dilini değdirip ittiriyor kafasını çeviriyor. Bebeklerimiz ayni sanirim 🤪 jcerse sadece çorba.