uzunayse Benim bebiş sbah 7′de uyanıyor 7′de kahvaltı hazırlamıyorum mama içiyorum 90 ml onra kızım uyuyor uyanıyor ondan sonra kahvaltı ettiriyorum doğru mu yapıyorum