Esraaa55 Merhaba 5 ay 23 günlük kızım var cok ıkınarak kaka yapıyor ama kakası sert değil bugun denemek amaclı kızıma duphalac surup verdım bi cay kasıgı ve ıkınmadan kaka yaptı bunu 3-4 gün bi cay kasıgı versem zararı olurmu
Srpslk Esraaa55 cnm bizde kullandık onu ama bebeğine bağlı doktora danis benim bebeğime iyi gelmemişti mesela dahada rahatsiz etti karnını buruyordu yinede yumusatmiyordu burdakilere sorma bence ilaç konuları hassas çünkü bebeğin küçük daha belli bı doktoru varsa ona danis
Esraaa55 MelisaGoktugMommy zeytınyagı verıyorum ama ıse yaramıyor zaten kakası sert degıl yumusak cıkıyo ama cıkarırken zorlanıyo
Esraaa55 Srpslk dün kontrolumuz vardı sormayı unuttum ya cok ıkınıyo dedım normal dedı ıkınmaktan makatının ustu şişmiş bugun onu verdım ıkınmadan yaptı keske unutmasaydım da sorsaydım 😒
Esraaa55 MelisaGoktugMommy ama yavrum kıpkırmızı oluyo gözünden yas gelıyo oyle görünce üzülüyorum bıde ıkınmaktan makatında şişlik cıkmıs bugun cocuk cerrahına götürdüm ıkınmaktan olmus dedı ılac falan vermedı gercı ama dedım bı kac gun versem duzelırmı dıe dusunmustum gercı probiyotik de kullanıyorum