3 ay 13 günlük bebeğim var bugün ilk kez böyle bişey oldu. Oyun oynadık gülüyordu hicbirsey yoktu birden ağlamaya başladı katıla katıla elim ayağıma dolandı korktum tek başımayım 1 saat boyunca ağladı balkona çıkardım yüzünü yıkadım yinede ağladı yardim edin noluyo diye bağırdım korkudan komşularım gelsin diye ozaman daha çok ağlamaya başladı sakinlestiremedim babami çağırdım yakınlarda diye arabayla çıkarıp dolastirdik uyudu eve geldim yine ağladı ilk kez bunu yaşıyorum yavrum eli ayağı boşaldı ağlamaktan sesi kısıldı nefesi kesildi hickiriktan çok korktum bunu yaşayan varmı 😢😢