Kızım 16 günlük anne sütü ve Aptamil mama vererek besliyorum, doktor gaz sancısı başlar demişti, 3 gündür kıvranıyor yavrum gazını çıkarıyoruz zar zor Kakasını yapıyor tekrar 2 saat sonra yine başlıyor kıpkırmızı olup ayaklarını sürekli karnına çekiyor mama dan mı oluyor bu kadar şiddetli yolsa normal mi anlamıyorum, yarım saat uyuyup tekrar ağlayarak kıvranarak uyanıyor