hilalhanim kisaca tv izletmenin size ileriki zamandaki etkilerink ozet gecicem. Oncelikle otizm dogustan gelir, eger cocugunuzda varsa ekran izletmek onu ilerletir uyaran eksikligine sebep olur. Simdi daha 4 aylik yurumuyor emeklemiyor sizin ayaginiza dolanmiyor alin bir oyun halisi ilgilensin, koyun onune zeka kartlari, cirt cirtli kitap oyalansin, televizyon acarak beynini uyusturuyorsunuz. Onlarin 5-10dakikasi bizim 10 saatimize es az diye duusnmeyin cok fazla dediginiz azlik dahi.Bikac ay sonra soyle postlar acicaksiniz buyuk ihtimalle. Bebegim asla durmuyor oyuncaklariyla oynamiyor televizyon acmazsam bana rahat vermiyor yemegini asla yediremiyorum mecbur aciyorum, akranlariyla iletisim kuramiyor komut almiyor bana cevap vermiyor anlamli kelimesi yok denecek kdr a okul zamanina gelince de dersi dinlemiyor odev yapmiyor diye liste uzuyor. Hepsinin sebebi tv suan orda ekran rengarenk ses ve hareketler saniyede degisiyor ekrana alisan cocuk niye bos bos hareketsiz duran oyuncagiyla oynasin, veya sizi/ogretmenini niye dinlesin cok sikici gelicek. Bizler de izledik birsey olmadi diyenlere inanmayin onceden iyi kotu herkesin akrani vardi sokaklarda oynardik simdi tum gun eve hapis tv karsisinda mumyalasmis cocuklarla asla o donemler bir degil. Onerim simdiden kesin gercekten cok faydasini gorursunuz en azindan 2 yili evladiniz icin silin.