Misraninannesi1 Bebeğim daha bir buçuk aylık,internette 6 aya kadar yatırıldığını okıdım fakst benim kızım şimdiden uyurken en aşağıya kaydırıyor kendini ne yapmam lazım kullanmayı bırakayım mı sizce
Ysgl26 Misraninannesi1 2. Aydan sonra fırlatıp attım bi kenara sürekli aşağı kayan bebeyi düzeltmekten fenalıl geldi çünkü