Kız kardesim 2 yaşına giricek 6 Ekim de ama sadece dede iri baba gel çık üf abi kelimelerini konuşabiliyor ama bi videoda denk geldim çok güzel konuşan bebekler var acaba kardeşimin şuan tek tek konuşması normalmi siz anneler daha iyi bilirsiniz lütfen cevaplarmisiniz :)