Semanur45 emzirirken acı yediniz mi ? Yedikten sonra bebekte ne gibi etkiler gördünüz? Ya da acı bebeğinizi etkilemesin diye yedikten sonra yaptığınız herhangi bişey var mı ? Sanırım bebeğin midesi de yanıyormuş. Deneyiminiz varsa önerir misiniz lütfen..