Betul1607 Hilalaaaaaa bn hiçbirşey koymamıştım öyle iyileşti aslında degdikce idrarından iyileşiyormus yara
Betul1607 Hilalaaaaaa aynen canım hic gerek yok kendiliğinden iyileşiyor zaten , simdi nasıl oldu bebeğin
Mommyss Hilalaaaaaa canım doktor koymayın öyle şeyler dedi bezli bwbek olduğu için poposundan ve karnından tutuyoduk sadece o bölgeye çok bastırmayın dedi ekstra dikkat edilecek bişey yok yani doktor kendide aldı kucağına hiç bişey olmadı
Hilalaaaaaa Betul1607 Çok şükür iyi ama biraz morluk var canım inşallah iyi olur. Bugün 3. Günü . Sadece kremlerini sürüp kapatıyorum bezi. Bide şurup falan var onları içiriyorum. İnşallah geçer bir an önce ☺️🙏🏼
Betul1607 Hilalaaaaaa 3.günü toparlanıyorlar canım biraz mızmızcı oluyorlar hepsi o yani oda olur bebe sonuçta , sizin minik ne kadarlıktı şuan ki