Merhaba kizlar. Kızım 4 aylık. 2 gün önce sabah ve akşam ki kakasinda kirmizlik vardı ufak ufak. Dün ve bugün doktordaydik. Ultrosun ve kakasi temiz çıktı. Bugün kan verip alerji testine gönderdik. Sonuçların çıkması 3 4 gün surermis. Doktorumuz inek sütü alerjisi olabilir dedi. Boyle bişey yasayaniniz var mı? Dün ve bugün kakasi normal. Şu vermiyorum doktorumuz ihtiyacı yok dedi. Daha önce buraya yazan bı anne de doktorumuz su ver dedi demişti. Boyle bişey yasayaniniz veya bilgisi olanınız var mı? Bez fotosunu koyayım mi