kullanilmiyor1205 Salı günü bir yaş aşılarını olduk üç tane ateş yapar dedi ama hiç bi belirtisi yoktu dün geceden beri ateşi çıkıyo halsizlik felan var acaba aşıdan mı aşılar etkisini böyle bi kaç gün sonra gösterdiği oluyo mu bilgisi olan var mı 🥺
Cemre_-53 kullanilmiyor1205 bizimda salı asimiz var bir yaş için ama aşıdan 72 saat ateş huysuzluk ağrı şişlik normal kabul ediliyor uzun süren ateş için hekime başvuruluyor şuan sizin normal calpol verin 6 saten bir kendine gelir çok kalın giydirmeyin ki ateşi dinsin bu arala nerelerine yapıldı üç asi
kullanilmiyor1205 Cemre_-53 düzenli olarak veriyorum calpolu ateşi düşse de ağlıyo kucaktan inmiyo birazda grip acaba ondan mı diye düşündüm 🥺 iki kol bi bacaktan yapıldı
Cemre_-53 kullanilmiyor1205 aynn grip birde onun da yan etkisi vardır asi zaten huzursuzluk çıkarır yarına azalır ama grip için biraz zaman lazm ıhlamur falan verin toparlar meyve falan