Merhaba anneler 3 ay 24 günlük kızım var. Artık geceleri havalar soğuk olmaya başladı birde kızımın odası daha soğuk oluyor konumu gereği. Zıbın üstüne normal tulum giydiyorum. Üzerinede pofidik battaniye örtüyorum ama sanırım üşüyor. Merkezi sistem olduğu için kombide yakamıyorum. Ne yapsam bilemedim. Uyku tulumu baktım ama kullanıp memnun olan var mı? Üzerine daha kalın bişi ne örtebilirim?