Arkadaşlar sorum yukarıda bir elbise beğendim siparişte verdim ama çarşamba gününden beri kargoya vericem diyip vermiyor bugün tekrar yazdım bugün veriyorum dedi emin olamadım nasil bir sayfa olduğuna elbiseyi çok beğenmiş olmasam iptal edicem ama çok beğendim