kpss sınavına gireceğim için süt sağıp bıraktım annem baktı bebeğime, bir sonraki gün yine sağıp bıraktım eşimle dışarı çıktık iki saatliğine, bir sonraki gün yine öyle.. toplam 3 kere biberonla beslendi. 3 kere olmasına rağmen iki gündür mememi ağzına alınca midesini bulandırıyor kendini geriye atıyor, uzanarak , ayakta yani farklı farklı pozisyonlarda zar zor emziriyorum. ya da uyuyup uyanacak mayışacak öyle. sizce bu meme reddi mi bunu aşabilir miyim?