Kızlar eşimle 3 aydir ayrı yatıyoruz kızımı oturma odasından duya biliyorum yatak odasından duyamıyorum ve bebeğimi yatak odasında yatırmam imkansız çünkü küçük beşik sığmıyor artık yatak odasında yatmak istiyorum ama duymam diye korktuğum için telsiz almayı düşünüyorum telsiz alıp da memnun olan var mı ?