Hamide_01 Bazen bebeğim altına yaptığında dışarı çıkıyor.buda bi kaç zıbınında leke bıraktı kaç defa 60 derecede yıkadım ama çıkaramadım.Var mı tavsiyeniz.Sadece bebek deterjanı kullanıyorum haricinde birşey kullanmak bebekte tahrişe yol açar mı
Saafie Hamide_01 Makineye atmadan o leke olan yerleri elimle yıkıyorum öyle de çıkmazsa , e bebekten çamaşır suyu tozu almıştım lekeli çamaşırları sıcak suyuna koyup onuda içine koyup bir kaç saat bekletiyrm
Mlkkrm Hamide_01 Ben kosla kullanıyorum hemen cıkatıyor oyle oldumu once elimde yıkıyorum torsılle sonra kostlayla ve en sn yumusatıcı yetıne kosla atıyotum
Hamide_01 Saafie Bende kesinlikle o şekilde atmadım hiç sıcak suyla deterjanıyla arındırdım hep ama çıkmıyor 😑 Bebekler için mi peki o çamaşır tozu zarar verir mi