Merhaba hanımlar,
Evdeki derece şuan 23.3 ve nem 55. Ama sanki ev 18 19C gb böyle soğuk soğuk esiyor gbi. Dün ev 24.5C di oğluma sadece b zıbin atlet birde uzun kol bluz gydiridm altta pj. Ve corap ensesi çok sıcak değildi yani ama çok soğukta degildi.. ama burnu ve kulakları usumustu. Ve b kaç kere sulu şekilde kustu azcık. Dereceye bakıyorum kalın gydirilmez diyorum. Şuan üzerinde kısa kol zibin ve sweat kazak var orta kalınlıkta ve pj altı corap. Bugün kusmadi ensesi hissedilir sicaklikta kulak ve burnuda soğuk değil.
Ama hisselerimemi guveneyim dereceye m?
Kendim şuan uzun kol bluz pj altı ve corap giyiyorum ve rahatım. Oğlumun üstü benden 1 tik kalın ama. 8.5aylik şuan.
Sizce üstü kalın m ? Siz ne gydiriyosnuz? Birde dışarıda mont gydirmye başladınız m? Ankara 19C dışarısı.