Zeynephilalll Dün bi sipariş oluşturdum ama tereddütteyim peluş hayvan figürlü tulumlardan aldım. Ama bazı şikayetlerde bedenlerin aşırı küçük olduğu yazıyor. Alıp memnun kalmayan var mı
Nazli13 Zeynephilalll ben surekli ordan alisveris yapiyorum bazi urunlerde kaliplar küçük oluyo evet bende zaten bebegim 4 bucuk aylik genelde 6-9 ay aliyorum tulumları bazen 9-12 ay aliyorum. Ama ürünlerinden memnunum
Deniz3551 Zeynephilalll 9 aylik bebegime corapli esofmanlardan 18-24 aldim beden tam oldu boy uzun oldu.12-18 zibin aldim tam oldu
Zeynephilalll Deniz3551 bende aldım çoraplı korkudan 3 yaş aldım küçük gelmesin diye bakalım artık kadereee 😂