Serserilikiz 1 yaşındayken 10 kiloydu kızım. Normal demişti doktor. Yemesi de gayet iyi hiç emzirdiğim için yemesi az falan değil. Sadece aç olduğunda emzirmek yerine önce yemek veriyorum, memeyi ara öğün gibi veriyorum ben. Kızım şuan 23 aylık 12 kg 90 cm