Meteninannesi52
Geçmiş olsun güzel bir dilek değil midir aslında, hasta olana mı denir ki sadece. Yani yanlış bir şey söylediysem kötü hissettirdiysem çok üzülürüm de o yüzden yazmak istedim.
Bence de iyi dileklerini sunmadan direk nasıl farkettiniz, belirti neydi diye sormak yanlış olduğu için iyi dileklerimi sunmak istemiştim🤷🏻♀️