Furkaninannesi Kızım 8 aylık anne sütü almıyor mama veriyorum. Mama ağırlıkta beslenme planlıyorum. Sabah, öğle, akşam şeklinde ek gida veriyorum ama öğünler arasında ve gece beslenmesinde kesinlikle mama veriyorum. Doktorunuz çok az söylemiş bence bi de standart kalıplardan çıkmak gerek, her bebek farklıdır. Aman su kadar ver bu kadar verme vs değil de bebeğin isteğine göre de abartmamak şartıyla hareket edilmeli diye düşünüyorum