NoThing2Lose Merhaba hanımlar bebeğinize menenjit aşısını kaçıncı ayda yaptınız ve en fazla kaçıncı ayda olmalı sağlık ocağında yapılmıyor dedi hemşire bütün hastahanelerde yapılıyor mu?
Pnaar34 NoThing2Lose saglik ocagi yapmamisti takipli oldugumuz cocuk doktorumuz yapti bize 3. Ve 5. Ayda nimenrix ve bexsero olduk toplam 4 doz Ayda da son iki dozunu olacagz insallah
The_Ana NoThing2Lose doktor bize 6 7 ve 8. Ayda 3 doz verdi. Sağlık ocağı yapmıyor devlet aşısı olmadığı için Bizde doktora söyledik kaşeli kağıt yazdı yapın diye öyle yaptı
kirmizibasliklikiz_ NoThing2Lose aslinda asiyi alip gittiginiz de saglik olacağı yapiyor ama burda bazi yerlerde yapmadiklarini soylediler. Menenjit asisi baslanilan zamana gore dozu yapiliyor. Ne kadar erken baslanirsa doz sayisi fazla olmaktadir. Nimenrix yasindan sonra tek doz yapiliyor. Bexsero 7. Aydan 2yasa kadar 3 doz 2 yasindan sonra 2 doz yapiliyor.
Psikologanneee Özel hastanelerde yapıyor benim doktorum 3. 5. ve 13. Aylarda yapacak. Ama doktorunuz size uygun bir planlama yapar diye düşünüyorum
NoThing2Lose kirmizibasliklikiz_ özellikle sordumda biz yapmıyoruz dediler sağlık ocağında çoğu yerde de 1 yaş altı çocuklarda daha sık görülüyormus bu hastalık beklemek istemiyorum açıkçası çok karışık doz sayısı planlamasi
Alyaminel Ne kadar erken o kadar iyi demişti doktorumuz belli bir zamani yok 3 aylıktan itibaren başlıyor 1 yaşa kadar 2 aşı olunuyor 1 yaştan sonra başlayanlar için ise 3 aşı ilk 2 aşı arası 2 ay sonuncu aşı ise 4 ay sonra yapılıyor