isilay83 biberondan hızlı geldiği için daha çabuk içiyorlar ve doyduklarini hemen kavrayamıyorlar, midesine çöküyor mama. Sindirimi de zor olduğu için anne sütüne göre uyuklar halde oluyorlar hemen. Doydukları için değil yani o sakinlik mamadan sonra. Kilo alımı iyiyse biberonla vermeyin hiç, onun akış hızına alışıp memeden uzaklaşıyorlar. Meme yorucu geldiği için biberonu seçiyorlar