tarcinnn Merhabalar, aranızda bu ürünü kullanan var mı acaba bebeğim 2,5 aylık almayı düşünüyorum ama ne kadar etkili olur ki?
Btlyc tarcinnn ben aldım geri iade ettim aşırı sesi çıkan bi oyuncak değil inan ki verdiğiniz paraya değmez
BusraDefneozel Ben cok memnun kalmistim bebgim biraz ses cikarsin uyurken yada kipirdasin hemen basliyordu ttekrar cok kullanisli uyku arkadadi oluyor hem
tarcinnn BusraDefneozel kendisi mi algılıyor acaba ? Birde uyuduktan hemen sonra kendisi mi susuyor? Ne kadar süre kullandınız acaba?
BusraDefneozel tarcinnn 45 dk kendi calisiyor bebek ses cikardiginda uyanma halinde tekrar calisiyor benimkinde pispis ve ninni yok kizim 20 aylik dogdugunda almistim o donemde budizzz lerde yoktu o sesler suan daha iyi yani kullanim suresi 1 yasa kadar kullandim sonrasi uyku arkadasi olarak sesi biraktik sarilip uyuyor
sumeyyesmom Ben 2 aylıktan beri kullanıyorum 2. Bebegim olarak görüyorum 45 dakika kesintisiz çalıyor eger bebek aglar hareket ederse tekrar çalmaya devam ediyor bir sürü seçenek var bizimki piş piş önceden beyaz gürültüyd tavsıye ederımm 🤍
tarcinnn sumeyyesmom pili kısa gidiyor diyorlar ama ne kadar gidiyor acaba? Bir de o ses aleti içine mi sokuluyo ayının yoksa farklı bir yere mi koyuluyor
sumeyyesmom tarcinnn bızde uyurken sureklı açık valla tam bılmıyorum ne kdr gittiğini 2 hafta fln gidiyor galıba evet kafasının ıcıne koyuyorsun
tarcinnn BusraDefneozel çok teşekkür ederim ☺️ verdik bakalım sipariş inşallah secer bizim öiniğimiz 🥰