hillall0815
bende aynıydım 3buçuk aylıkkken başladı red 8.buçuk aylıkken normal emmeye başladı kendi istedi ozmna kadar hep beşikte sallayıp sersemleştirp öle weriyordum çok zordu benm için çok şükğr artıl yawaş yawaş atlatmaua başladık sabır edin Allah bğyük