Merhaba kızlar; benim size sorum şu
Oğlum 2,5 yaşında temmuzun 17sinde başladık tuvalet eğitimine yaklasık 3-4 hafta da öğrendi diyebilirim en azından halılara çiş kaçırma serüvenimiz bitti olur olmadık işemelerde bitti ve çişini yaklasık 3-4 saate kadar tutuyor aslında sorunumuzda bu. İlk başlarda ben çişe gidelim diye ısrar ediyordum cünkü benim oglum asla oturan bir cocuk değil aşırı meraklı ve hareketli bir cocuk. Sonra sonra sormayı bıraktım kendisi söylesin diye . Geceleride kaldırmıyorum birkaç kez kaçırdı oda benim için problem değil
Aslında mevzu şu. Benim oglum çişini sonuna kadar tutma taraftarı artık tuvaleti gelmiştir diye soruyoruö yok yok gelmedi benim çişim diyo ısrarla gelmedi diyo. Sonra kosa kosa geliyor anne çişim diye ama kaçırmış tabiki küloduna ama kaçırma dediğim damlatma değil yarısını yapmıs yani. Neden böyle acaba hiçbir şekilde tuvaleti geldiği an gitmiyor tuvalete sonuna kadar tutuyor hep gelmediğini söylüyor geldipi halde. Onun için tuvalete gidip oturmak cok zahmetli bir iş . Ama asla birşeyede üşenmez tek üşendiği yer tuvalet. Yani napsam ben acaba öğrenemedimi diyorum normalmi böyle şeyler onuda bilmiyorum