Bebegim rota virusu geciriyor 10 ay 20 gunluk yemeklerden once yani ac karnina icirmemi soyledi doktor ama fayda etmiyor yine kusuyor
Kullanip memnun kalan kalmayan var mi nasil kullanmam gerekiyor tok mu versem diyecemde yedigi yemegi geri cikariyor zaten tok kalacak hali olmuyor