Mrvll selam 🫠 6 ay 1 günlük bebem var. 5 aylıkken doktor tavsiyesiyle başladık. Ben blw tercih ediyorum klasik yöntem bana yorucu geliyor ☺️
Tadımlar bitmek üzere artık yavaş yavaş tek öğün vermeye başlayacağım. Önce yoğurt, sebze sonra meyve tadımı yaptım. Günlük ev yoğurdu kesin yediriyorum. Hem çok seviyor hem çok sağlıklı. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 😂