Sevgili anneler, bundan 3,5 sene önce ilk evlendiğimiz zamanlar eşim instagramdaki bir giyim sayfasından kot pantolon almıştı. 120 lira kapıda ödemeli. Ben de hatta hiç beğenmemiştim inşallah gelmez demiştim. Gelmedi pantolonlar. Bugün eşime avukatlık ofisinden mesaj gelmiş icra takibi başlatmışlar. Hemen ödersek 3bin küsür, ödemeyip mahkemeye giderse 6bin küsür olur borç demişler. Adres kayınvalidemlerin evi görünüyormuş ama ne onlara, ne de bize gelen bir kargo olmadı. Evde olmasak kargocu arıyor zaten mutlaka haberimiz olurdu. Başına böyle bir şey gelen var mı, nasıl bir yol izlememiz lazım acaba