RabiyaG Elizzff öğurme oluyor mu bende dün başladım temizlemeye dün doktora götürdüm ciğerini dinledi bir şey yok dedi burnunu temizleyin dedi ama hiriltiyla alaka oldigunu asla sanmıyorum peki bebişin emmesi nasil
Elizzff RabiyaG emmekte zorlanıyor burnu o durumdayken tabiiki özellikle geceleri oluyor bende şırınga ile tuzlu su yapıyorum
Tugce2391 RabiyaG mide ekşimesi veya ona benzer bişey yok biz de balgam ve hırıltı sadece zaten ses belli ediyor kendini
bilgekizinannesi Tugce2391 benim bebeğimde de vardı 4 aylık oldu hala beslenmeden sonra oluyor 5 doktora götürdüm biri doçent hepsi aynı şeyi söyledi normalmiş ama siz yine de götürün ciğerlerini dinlesinler
Tugce2391 Tabi goturulmede fayda var bizde çevre iller dahil on doktorr ile görüştük hepsi aynı bilgiyi verdi laringomalazi denildi büyüdükçe hırıltı azalıp kendiliğinden kaybolacak