Bizde 15 gün önce bir yerle görüştük, 2 gün oryantasyon sürecimiz var, 2 gün içinde alışamazsa kabul edemeyiz dediler. Zannediyorum umdukları kontenjanlara ulaştılar, daha fazla çocukla da uğraşmak pek istemiyorlar ancak sorunsuz cocuklar olursa almak niyetindeler. Ama ilk kez okula başlayacak bir çocuk 2 günde nasıl alışır benim aklım almadı, zaten eşim de ben böyle bir kuruma vermem çocuğumu daha yolun başında ilgilenmekte çocuğu kazanmakta ilgisizler, isteksizler dedi, bulunduğum şehrin en meşhur en eski kurumu olmasına rağmen eledik orayı.