Emel-1 ya bu doktorlar neye göre bunu belirliyor ben de dün gittim aylık kontrole 6180 çıktı kilosu 400 gram eksiği var dedi bu ay az kilo almış 320 gram almış mamaya başlattı bir yandan da mama veriyorum iki gündür sinirlerim bozuldu , bir ay önce önde gidiyor üç saatte bir emzir diyordu şimdi de kilo az almış üç saatte bir emzir mama ver diyor bakınca kilosu normal geldi herkesin bu civarlarda gördüğüm kadarıyla