ayseealyaa bugun doktora gıttık 5 gunluk bebegım sarılık degerı 12 cıktı doktorumuz pazartesı gunu telrar cagırdı eger yukselırse ısık tedavısı dedı bol bol emzırıyorumm her bı saatte bır e dusurdum napmam gerek tecrubelı anneler bana soylermısınuz
Sedaalya ayseealyaa bizimde 5 günlük iken 11,3 dü. Bol bol emzirdim canım. Ama bizim doktorumuz daha yükselmez demişti ışık tedavisinden falan hiç bahsetmemişti. Daha sonra anne sütü sarılığı denildi 3 ay sürdü bizim. Çok şükü şuan kızım 7 aylık. İçini rahat tut bol bol besle 🤗
Maco_44 ayseealyaa Bende 10 günlük anneyim. Aşırı tecrübe yok😅 ama bende 5 günlükken tahlil yapmadı ama baris çok vardı mama sağdım emiyordu meme reddi vardı. Alarım kurup yarım saate bir 15cc mama 15cc anne sütü olarak sağdım. Şimdi çok şükür geçti ve mememide tutuyor. Ama yinede korkuyorum 1 2 öğün mama veriyorum takviye olsun diye
ayseealyaa Sedaalya bol bol emzırıyorum uyandırmakta zorlanıyorum Iyanıncada az emıp gerı uyuyor cok endıselıyım umarım bısey olmaz😩
ayseealyaa Noname21 yaa bızımde 12 pazartesı tekrar bakıcakşr ozaman kdar umarım duser kaka yapıyor bol bol sadece uyandırmakda zoflanıyorum
Selinaras Bizim değerimiz 15di sarı giydim sürekli emzirdim eğer sütun azsa bu süreçte 30 ml devam sütü vermeni tavsiye ederim benim sütüm çok azdı mecburen devam sütü verdim 1 haftada geçti